loading...
هم فان | سایت سرگرمی تفریحی
امید بازدید : 228 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
امشب فرشته ها به یمن حضور چند سال پیشت توی آسمون میان پیشت که آرزوهاتو ببرن واسه خدا... بهترین ها رو آرزو کن آرزومند آرزوهات.. ღ♥♥ღ تولدت مبارک ღ♥♥ღ

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه !!!!!!! 생일 축하 해요(تولدتون مبارک)

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد همواره شمع وجود تو روشنایی بخش همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد +تولدت مبارک:)

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود هديه سالروزش اين آوا ميشود عاشقي چون من بي پروا ميشود در شعر تولد غرق رويا ميشود اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود خیلی دوستت دارم

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد ***

پیشم باشے دوست دارم؛ تنھا باشے دوست دارم؛ امروز روز میلادته هرجا باشے دوووووستتتتت دارم تولدت مبارک

ميلاد تو شيرين ترين بهانه ايست كه مي توان با ان به رنج هاي زندگي هم دل بست....

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد. تولدت مبارک ....

عزيزم اكنون به جاي دستانم دو بال طلائي ميخواهم تا در زيباترين تاريخ تقويم براي ستاره باران كردن شب تولدت تا اسمان پرواز كنم و به روي ماه بنويسم بهترينم لمس بودنت مبارك.

وقتی دنبال بهانه هستی همه ی بهانه های دنیابی بهانه گم میشوند . . . تولدت مبارک دوست خوبم

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست . . . امروز روز تولد توست و من هروز بیش از پیش به این حقیقت پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

باشي نباشي پيشه من تو بهترين همنفسـي هرجاي دنيـا که ميــــري به ارزوهـــات بـرسي روزه تـــولـــده توئه ميـــــلاده هرچي خاطــــره روزي که غيـره ممکنه هيچ جـــوري از يادم بره

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی.روز تولد توئه ..میلد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچجوری از یادم بره ....... تولدت مبارک عزیزم

تقویم دل من نسبتی با تقویم های جهان ندارد… میانِ برگ ریزان ِخزان، وسط چله ی زمستان هم، می بینی نوشته اند بهار! آن لحظه که تو….خندیدی

دقت کردین‏!‏‏ هرسال که تولدتون میشه یک سال به عمرتون اضافه میشه و یک سال از عمرتون کم میشه‏!‏‏!‏‏!‏

روز تولدت بهترين روز عمرم است روزي كه باتپش هاي تند تندقلبت شروع به زندگي كردي و نام تو درقلبم روييد. بهترينم تولدت مبارك

تولد تو " تولد من است! چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم... پس تولدمان مبارک..

بهترینم بهترین آرزو را برای بهترین روزهایت آرزومندم.تولدت مبارک

برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفرها ای ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم.تولدت مبارک عزیزم

روزی ک ب دنیاامدی هرگزنمیدانستی زمانی خواهدرسیدک ارامش بخش روح وروان کسی میشوی ک باتودنیابرایش زیباتراست................ "بهانه ارامشم تولدت مبارک"
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری